FAQ


CZY SĄ OPŁATY STAŁE?

Nie mamy żadnych opłat abonamentowych ani stałych kosztów. Płacą Państwo jedynie za realne czynności (przyjęcie towaru, wysyłka i inne) oraz za faktyczne wykorzystanie powierzchni magazynowej (magazynowanie).

CZY JEST MINIMUM WYSYŁANYCH ZAMÓWIEŃ?

Nie mamy żadnego minimum odnośnie wysyłanych paczek. Obsługujemy od kilku do kilku tyś paczek dziennie.

CZY POSIADACIE MOŻLIWOŚĆ INTEGRACJI MIĘDZY SYSTEMAMI?

Tak, istnieje możliwość integracji naszego WMS z systemem ERP klienta jak i z platformami sprzedażowymi e- commerce.

CZY UMOWA NA MAGAZYNOWANIE I FULFILLMENT PODPISYWANA JEST NA CZAS OKREŚLONY?

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, chyba że klient życzy sobie inaczej. Do każdej umowy podchodzimy indywidualnie. Do wszystkich umów stosujemy 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

JAK WYGLĄDA ROZLICZANIE ZA ŚWIADCZONE USŁUGI?

Rozliczenie za świadczone usługi odbywa się w cyklu miesięcznym. Z początkiem każdego nowego miesiąca wystawiamy FV za wszystkie czynności wykonane zgodnie z umową na Państwa towarze.

CZY POSIADACIE BOK?

Tak, posiadamy Biuro Obsługi Klienta. W zależności od potrzeb, jest ono dostosowywane do naszego klienta.

zainteresowała cię oferta?

Działasz na rynku e-commerce lub chcesz do niego wejść i szukasz innowacji, która usprawni Twój biznes? Trafiłeś idealnie!

Realizujemy kompleksową obsługę logistyczną sklepów internetowych. Poza standardową opcją dostaw zamówień e-commerce na kolejny dzień roboczy w Polsce, oferujemy również:
przyjęcie towaru na magazyn, magazynowanie, kompletacja, wysyłka towarów, dostawa towarów do klienta, obsługę zwrotów i reklamacji, VAS : tj. metkowanie, kontrola jakości, odświeżanie, przepakowywanie, sprzedaż opakowań, usługi transportowe. Możliwość sprzedaży na marketplace’ach.