Obsługa zwrotów i reklamacji


Usługa


Obsługa zwrotów i reklamacji

Dysponujemy niezbędnymi narzędziami, które umożliwiają powrót zwracanych produktów ponownie do sprzedaży. Branża modowa jest jedną z naszych podstawowych specjalizacji, dzięki czemu cały proces obsługi zwrotów jest nam znany od podszewki. Niesiemy pomoc naszym klientom aby cały proces był maksymalnie uproszczony i zrozumiały również dla konsumenta. Schemat weryfikacji jest dostosowany do zaleceń naszego klienta, jesteśmy elastyczni i otwarci na sugestie. W trakcie procesu sprawdzamy, czy zwrot jest pełnowartościowy i to my oceniamy stan produktu i podejmujemy decyzję, czy wystawić go do ponownej sprzedaży bądź przeznaczyć do odświeżenia czy drobnej naprawy. Pragniemy, aby całościowy proces był zakończony sukcesem popartym zadowoleniem klienta a co za tym idzie także jego konsumenta.

Jak działamy?


1

Przyjęcie zwracanego towaru na magazyn


Weryfikacja zgodności towaru z dokumentami.

2

Reklamacje


Indywidualne rozpatrywanie reklamacji. Ocena i weryfikacja reklamowanego towaru.

3

Kontrola jakości towaru


Sprawdzenie stanu towaru pod względem jakości. W razie potrzeby metkowanie oraz przepakowywanie towaru. W przypadku tekstyliów pranie, prasowanie, odświeżanie czy drobne naprawy.

4

Ponowna sprzedaż


Po weryfikacji pełnowartościowe produkty wprowadzamy ponownie na stan magazynowy do dalszej sprzedaży.

REFERENCJE

Skontaktuj się z nami!





    Informujemy, że Administratorem (podmiotem ustalającym cele i sposoby przetwarzania danych osobowych) jest Redan S.A. z siedzibą w Łodzi (94-250), ul. Żniwna 10/14. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych to iod@redan.com.pl.

    Dane osobowe będą przetwarzane w celach prowadzenia korespondencji oraz zgodnie treścią udzielonych Administratorowi zgód. Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą.

    Dane będą przetwarzane do czasu, w którym ustanie cel, dla którego zostały zebrane lub sprzeciwu, co do przetwarzania danych osobowych osoby, której dane dotyczą, w zależności co nastąpi pierwsze. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi nam kontakt z Państwem w celu obsługi Państwa zgłoszeń lub zapytań. Odbiorcami danych mogą być podmioty wspomagające procesy biznesowe Administratora (hosting danych, wsparcie IT). Każdy ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Każdy ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, którą udzielił Administratorowi. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

    Uprawnienia osoby, której dane dotyczą w tym wycofanie udzielonej zgody, można wykonać przez złożenie oświadczenia wykorzystując dane kontaktowe Administratora lub Inspektora Ochrony Danych wskazane we wstępie.

    Kontakt

    Rozwiń swój biznes z usługami Redan.

    Z nami możesz elastycznie dobrać zakres współpracy odpowiadający Twoim potrzebom.

    dane kontaktowe

    Redan S.A.

    ul. Żniwna 10/14, 94-250 Łódź

    NIP: 725-10-17-332

    Sekretariat

    Dział sprzedaży usług logistycznych

    Pon. – Pt.: 9:00 – 17:00