Fulfillment


Usługa


Fulfillment

Realizujemy kompleksową obsługę logistyczną sklepów internetowych. Poza standardową opcją dostaw zamówień e-commerce na kolejny dzień roboczy w Polsce, oferujemy również:

  • przyjęcie towaru do magazynu,
  • magazynowanie,
  • kompletację,
  • wysyłkę towarów,
  • dostawę towarów do klienta,
  • obsługę zwrotów i reklamacji,
  • VAS: tj. metkowanie, kontrola jakości, odświeżanie, przepakowywanie,
  • sprzedaż opakowań,
  • usługi transportowe,
  • możliwość sprzedaży na marketplace’ach.

Jak działamy?


1

Przyjęcie towaru


Zorganizujemy transport Twoich towarów do naszego magazynu i odpowiednio się nim zaopiekujemy. Przyjmiemy twoje produkty w ciągu 24 godzin.

2

Magazynowanie


Przechowamy Twoje produkty na specjalnie przystosowanych regałach wykonanych z ekologicznej tektury. Posiadamy również regały na metalowym stelażu dla bardziej wymagających produktów.

3

Order picking – kompletacja towaru


Po wstępnym przyjęciu towaru, odpowiednio modyfikujemy trasę picking’ową aby kompletacja odbywała się łatwo i sprawnie. System, w którym pracujemy jest na tyle elastyczny, że jesteśmy w stanie spakować twoje produkty według określonych potrzeb. Współpracujemy z wieloma przewoźnikami w Polsce w tym z jedną z najprężniej rozwijających się firm, przez co umożliwiamy skorzystanie z konkurencyjnych stawek oraz jak najszybszej realizacji zleceń klienta zachowując przy tym standardy jakościowe.

4

ETAP PAKOWANIA PRODUKTÓW


Po wstępnym skompletowaniu - przystępujemy do odpowiedniego zabezpieczenia powierzonych produktów. W zależności od typu produktu nasz wyspecjalizowany zespół dobiera odpowiednie metody i materiały zabezpieczające. Dysponujemy folią bąbelkową, wypełniaczem powietrznym oraz ekologicznym wypełnieniem kartonowym/tekturowym/papierowym.

5

Obsługa zwrotów


Zarządzamy obsługą zwrotów począwszy od przyjęcia, oceny stanu produktu, poprzez serwis tj.: pranie, prasowanie, odświeżanie, drobne naprawy czy metkowanie oraz przepakowywanie, a następnie pełnowartościowe produkty wprowadzamy ponownie na stan magazynowy, kończąc na sprawnym rozliczeniu zwrotu naszego konsumenta.

Usługa dodatkowa


BOK – BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Niewątpliwie atutem Naszej firmy jest posiadanie sprawnie działającego biura obsługi klienta. Do jego zadań należą m.in.:

  • przekazywanie informacji na temat realizacji zamówień,
  • przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji (lub przekazywanie ich do odpowiedniego działu
    w firmie),
  • udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z produktami lub usługami firmy (poprzez czat, kontakt telefoniczny, mailowy lub bezpośredni),
  • szybkie rozwiązywanie bieżących problemów, które pojawiają się po stronie konsumentów,
  • analizowanie oczekiwań klientów i podejmowanie działań, mających na celu wzrost ich zadowolenia i satysfakcji,
  • uzupełnianie i aktualizowanie bazy danych,
  • komunikacja z innymi działami firmy, np. z działem marketingu.

Wsparcie dla firm zagranicznych

Sprzedaż za granicą to z jednej strony ogromne wyzwanie, a z drugiej możliwość potężnego rozwoju Twojego biznesu.

Oferujemy pełną obsługę logistyczną, posiadamy integrację z popularnymi platformami sprzedażowymi, dzięki temu wdrożenie przebiega szybko i bezproblemowo. Jesteśmy partnerami, którzy mają wiedzę i możliwości wsparcia takich firm jak Twoja.

Ty decydujesz my działamy!!!

REFERENCJE

Skontaktuj się z nami!





    Informujemy, że Administratorem (podmiotem ustalającym cele i sposoby przetwarzania danych osobowych) jest Redan S.A. z siedzibą w Łodzi (94-250), ul. Żniwna 10/14. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych to iod@redan.com.pl.

    Dane osobowe będą przetwarzane w celach prowadzenia korespondencji oraz zgodnie treścią udzielonych Administratorowi zgód. Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą.

    Dane będą przetwarzane do czasu, w którym ustanie cel, dla którego zostały zebrane lub sprzeciwu, co do przetwarzania danych osobowych osoby, której dane dotyczą, w zależności co nastąpi pierwsze. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi nam kontakt z Państwem w celu obsługi Państwa zgłoszeń lub zapytań. Odbiorcami danych mogą być podmioty wspomagające procesy biznesowe Administratora (hosting danych, wsparcie IT). Każdy ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Każdy ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, którą udzielił Administratorowi. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem. Każdy ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

    Uprawnienia osoby, której dane dotyczą w tym wycofanie udzielonej zgody, można wykonać przez złożenie oświadczenia wykorzystując dane kontaktowe Administratora lub Inspektora Ochrony Danych wskazane we wstępie.

    Kontakt

    Rozwiń swój biznes z usługami Redan.

    Z nami możesz elastycznie dobrać zakres współpracy odpowiadający Twoim potrzebom.

    dane kontaktowe

    Redan S.A.

    ul. Żniwna 10/14, 94-250 Łódź

    NIP: 725-10-17-332

    Sekretariat

    Dział sprzedaży usług logistycznych

    Pon. – Pt.: 9:00 – 17:00